wtorek, 9 czerwca 2009

Kartka i wyróżnienie :)

To już moje 3 podejście do napisania tego posta. Ciągle coś mnie od tego odrywało.Ostatnio kompletnie brak mi weny i sił na wsyztsko:( Stale borykam się z pzreciwnosciami. Mam nadzieję, że nieługo się w moim życiu uspokoi.

Co do twórczości na prośbę koleżanki zrobiłam taką oto karteczkę:



Miała być w beżach i brązach na urodziny jej koleżanki, już wiem, że dotarła na miejsce i ogromnie się spodobała:D

Od Ani-Kiciuli dostałam takie oto wyróżnienie:



Aniu dziękuję Ci bardzo :* Cieszę się, ze mój blog jest dla Ciebie fabulous :D

Teraz kolej na moje nominacje dla blogów, które są FABULOUS (można wyróżnić 5):

Ewelinka koniecznie, uwielbiam odwiedzać jej poddasze :D

Damurek za klimat

Nowalinka jak tam zaglądam od razu uśmiech na Pyszcz mi wchodzi:)

Natalia za różowy wystrój wnętrza :D

Katasiaczka za energię w każdym z postów, wyrażaną też przez zdjęcia :)

A przede wszystkim za piękną i inspirująca twórczość !

4 komentarze:

Nowalinka pisze...

Dziekuję za wyróznienie i uzasadnienie, mnie tez od razu wychodzi uśmiech na ryjek :**

A karteczki świetne robisz, właśnie sie wgryzam w resztę :)

Lena Wz pisze...

Kartka cudna, jakiej firmy to papiery?
Pozdrawiam.

Danka M. pisze...

Mnie też sie podoba karteczka.
Dziękuję za miłe wyróżnienie!!!

noa-lia pisze...

Nie będę oryginalna..ale karteczka tez mi się podoba i również dziękuję za niespodziewajkę :-)

Blog Widget by LinkWithin