środa, 10 czerwca 2009

Cztery razy po dwa razy i dwa razy raz po raz :D

Katasiaczek zaprosiła mnie do zabawy 4x:

4 miejsca, w których mieszkałam

- Mońki, i wakacyjnie lub urlopowo:

- Gdańsk

- Aleksandrowo

- Częstochowa:)


4 miejsca do których lubię wracać

- mój dom rodzinny

- moje własne mieszkanko

- nadmorska plaża

- wysepka na rzece Biebrza


4 ulubione potrawy

- wszelakie przeróbki z ziemniaków typu: babka, placki, pyzy, kartacze itd

- makaron i na słodko i z mięsiwem

- sernik

- wszystko, co ugotuje mój mąż :) czyli same tuczące smakowitości:))) nie bez powodu noszę dość duży rozmiar ubrań :D


4 potrawy których nie znoszę

- salceson

- obojętnie co w galarecie

- gulasz z płucek a bleeee

- niebielone zupy


4 pasje

- rękodzieło póki co papiernicze

- filmy i seriale, oglądam je w kinie,w TV, a najczęściej na ekranie komputera, mogłabym tak bez przerwy

-wycieczki objazdowe, dalej czy bliżej, aby blisko do zieleni leśnej było, bo uwielbiam zbierać grzyby:D jeśli już są:))

- książka, zawsze z wolnej chwili


4 miejsca które bym zwiedziła, gdybym miała taką możliwość

- Rafa Koralowa

- Chiny

- Grecja

- Egipt, zwłaszcza obejrzeć z bliska piramidę


4 seriale, programy, które lubię

- Dr House

- CSI

- Ostatnio Super natural

- Lie to me

Ponadto:):
Dollhouse, Chuck, Knight rider, Life, Legend of the seeker, Lost. Mnóstwo ich, bo seriale to moja słabość:)


4 miejsca pracy

- Kwiaciarnia "Marta"

- Lecznica Weterynaryjna

- w domu nad kartkami:D

-4 nie ma;)


4 rzeczy które chciałabym zrobić, przeżyć

- nauczyć się jeszcze jakiegoś języka, oprócz tych, które znam:)

- nauczyć się dobrze pływać, bo się boje jak nie mam gruntu pod nogami

- ruszyć w podróż dookoła świata

- nauczyć się nurkować


4 ulubione filmy

- Zielona mila, płakałam na nim jak bóbr

- Waleczne serce

- Walk to remember-Szkoła uczuć, kocham ten film

- zapewne będzie to cała serią ekranizacji sagi "Zmierzch"


4 ulubionych wykonawców muzyki

- Craig David

- Bryan Adams

- Whitney Houston

- Celine Dion


4 rzeczy, które robię po wejściu na internet

- sprawdzam pocztę

- sprawdzam co nowego na blogach

- ostatnio sprawdzam ogródek w Zielonym imperium haha :D

- i przeglądam kilka ulubionych stron


4 osoby które zapraszam do zabawy

Ania , Elę , Damurka , Martynę :)

0 komentarze:

Blog Widget by LinkWithin